i'm in alanya bitch!

Så, typ vid sex-tiden sätter vi oss på tåget och åker mot köpenhamn för att sedan flyga till Turkiet och Antalya. Från Antalya åker vi sedan buss till Alanya, och vi är framme halv sex på morgonen imorgon.

sen DIRR till frukosten KÄKA ihjäl sig och däcka på stranden! SOLA tills solen får brännskador av MIG! :)



bild från innan t-baren igår. sexita, JHÄÄLDE?
så OM SEX timmar är jag på väg. ska ha värsta swaagggaaaa outfiten på flyget.. naat.




som min syster sa: "DAAALI BOZE OVAJ GRAD ZNA STA GA CEKA..?! KOJE TRI CURE DOLAZE..?!"
och för er som inte kan bosniska, så tänker jag inte översätta, för ni fattar liksom inte grejen i det. ni hade bara tyckt att vi var efterblivna som trodde vi var ngt. och jag vet en till som kommer säga att jag är efterbliven och tror att jag är nåt.. jag kan hööra det.. "ooohh..maaaj...gggaaaad".


ASSÅ det finns EN låt som gör mig helt sjuk i huvet.  Collie Buddz ft. Paul Wall - What a feeling. första biten när paul wall KICKAR SIN SHIIAT hihi, det är awsome. jag blir helt knäpp i huvet av hans röst och det blir papeh med. tip pappakeks med hot voice dessutom.

"hey! baby flyer than a learjet, pretty face slim waist, thighs quite thick, body bangin' baby holla at me "what it do"? looking sexy, so throwed from your head to shoes.  sassy attitude, popping like a firecracker you'll be a nice night rider for a paper stack (yeh yeh). lil' mama lets chill, I love the way you make me feel for real, baby this the real deal know what im talkin' bout?"



DZESI DZANI;) SHÄÄIMÄÄ?



okej ljubim/pussam vas sviju (tre personer, jasmina dzeni i neki stalker).
CAO :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0