i look up to you..



..cause you're so much stronger than me



jag skulle aldrig kunna vara avundsjuk på dig, då jag älskar dig så mycket att alla dina bra egenskaper bara gör mig stolt och lycklig. jag skulle aldrig kunna se ner på dig, då jag älskar dig så mycket att alla dina dåliga egenskaper blir till alla dina bra egenskaper - trots att de kan bli dåliga för dig själv ibland. men.. ibland önskar jag verkligen att jag var lika stark som du. du är min klippa. om du bara kunde berätta för mig hur du gör, så att jag kunde lära mig och ta efter dig, kanske skulle allt vara lättare då. jag älskar dig. jag älskar dig så mycket att jag skulle gå under om du försvann från mig. jag älskar dig för att du är så olik mig, men att du på botten, på insidan, det där djupaste stället inom dig som ingen når - är så fruktansvärt lik mig så att det ibland gör ont.

och när allt känns piss, är svårt som fan och du inte pallar med världen eller någon i den, kom ihåg att det är någon som brinner för dig, ditt välmående, din hälsa och din framgång. och denna någon är jag. och kom ihåg att för någon kanske väldigt obetydlig i världen, är du världens mest coola, häftiga, älskvärda, vackra, underbara, mirakulösa, fantastiska, tuffa och älskade förebild.




Kommentarer
Postat av: papeh

i love you mer än ALLT, mer än ALLA. and i'd rather fall to the ground typ hundra gånger if i can lift you as high as i can istället

2010-09-06 @ 23:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0