blograped mahaha

hej, hola, hello och så passande in the ramazanski time of the year; merhaba!

detta är inte edina - bara en förvarning till er åh-så-många läsare. this is the cousin, the srrr, the papeh! så edina frågade mig om jag ville gästblogga och det är väl klart att jag vill - nije kao da imam nesto bolje da radim, riiiight? så man brukar ju skriva vad man gör osv i bloggar om jag har förstått det rätt. för en stund sen satt vi och lyssnade på edinas särmusik på youtube, vi fotade mjukishunden hon fick i present och vi konstaterade att vi antagligen har någon allvarlig sjukdom båda två (i typ huvudet). eller så är vi bara hyperaktiva, who knows. nu sitter hon bredvid mig och målar sina naglar och låtsas att hon inte tittar på vad jag skriver, och jag har tagit över datorn vilket också innebär lite normalare musik za sad. för övrigt suger vädret. det är helt kvavt i luften, men molnigt och blåsigt och ser ut att börja regna närsomhelst typ - SOOO NOT BOSNIAN-STYLE.

nu lämnade hon mig för att "take a smoke". det är tacken man får asså för att man drar sig ända till the håla som gud glömde (skepparslöv).

jag tänker gå upp nu för min rygg gör skitont, den är helt konstigt tryckt emot sängen bakom mig. förvänta er fler gästbloggningar från mig, med eller utan dincis samtycke. over and out.
 
/ dzeni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0